Fourteen Russia-backed YouTube channels spreading disinformation have been generating billions of views and millions of dollars in advertising revenue, according to researchers, and had not been labeled as state-sponsored, contrary to the world’s most popular streaming service’s policy.

Russian disinformation on YouTube draws ads, lacks warning labels: researchers

Any comments?

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: